صفحه اصلی / تازه های آب / شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر در ارزیابی طرح داناب رتبه الف را کسب کرد

شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر در ارزیابی طرح داناب رتبه الف را کسب کرد

با بررسی عملکرد شرکت های آب منطقه ای در برگزاری طرح داناب و طرح گسترش سواد آبی، شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر موفق به دریافت رتبه الف گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر، معاون حفاظت و بهره برداری این شرکت اظهار کرد: دانش آموزان امروز، مدیران و تصمیم سازان آینده ایران اسلامی هستند و آموزش مفاهیم صحیح در حوزه آب منجر به پرورش متخصصانی با درک صحیح از شرایط حاکم بر منابع آب کشور خواهد شد.

 مهندس عبدالطیف عباسی نژاد افزود: بر همین اساس، طرح های گسترش سواد آبی به عنوان یکی از مهم ترین ارکان طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آب در دستور کار این شرکت قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: با کسب تجربه از عملکرد سنوات اخیر در برگزاری این طرح، در سال تحصیلی 99-1398 با برنامه های ویژه و نوینی این طرح به مرحله اجرا رسید.

عباسی نژاد با اشاره به نحوه ی اجرای طرح مذکور گفت: در سال تحصیلی اخیر، این طرح در قالب گسترش سواد آبی انجام شد که در دو بخش طرح ملی دانش آموزی نجات آب (داناب) و تدریس کتاب انسان و محیط زیست با تاکید بر آموزش های مواجهه با سیلاب آموزش های اصولی صورت گرفت.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و متأثر شدن نظام آموزشی از آن، طرح داناب نیز با تمرکز بر فضای مجازی و آموزش های آنلاین تا پایان سال تحصیلی ادامه یافت.

وی در پایان یادآور شد: اطلاع رسانی، آموزش و فرهنگ سازی هیچ گاه متوقف نخواهد شد و در سال جاری نیز با توجه به تصمیمات اتخاذ شده شرکت مدیریت منابع آب ایران و همچنین همکاری مستمر با اداره کل آموزش و پرورش استان، این طرح با کیفیت بیش از پیش ادامه خواهد داشت.

این مطالب را نیز ببینید!

برگزاری آیین تبادل تفاهم نامه طرح گسترش سواد آبی استان بوشهر

آیین تبادل تفاهم نامه طرح گسترش سواد آبی در دو بخش «طرح دانش آموزی نجات …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *