صفحه اصلی / تازه های آب / استاندار بوشهر: استان بوشهر با بحران آب روبرو است

استاندار بوشهر: استان بوشهر با بحران آب روبرو است

استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم تسریع در تکمیل پروژه‌های عمرانی استان بوشهر، گفت: استان بوشهر با بحران آب روبرو است و باید برای رفع این مشکل تلاش بیشتری انجام شود.

مصطفی سالاری ظهر شنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر با اشاره به حادثه تروریستی در تهران، تصریح کرد: این حادثه موجب ایستادگی مردم و اتحاد بیشتر بین آنها شد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه باید روند تکمیل پروژه‌های عمرانی در استان تسریع شود، عنوان کرد: فرمانداران در برگزاری جلسات با موضوع توزیع اعتبارات در شهرستان‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشند.

سالاری با اشاره به تغییر ساعت ادارات بیان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر در رعایت ساعت های جدید توجه داشته باشند.

وی همچینین با بیان اینکه استان بوشهر با بحران آب در استان بوشهر روبرو است، گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در استان در راستای کاهش بحران آب و مصرف صحیح آب شاهد آخرین تابستان سخت بی‌آبی در استان باشیم.

استاندار بوشهر عنوان کرد: روز قدس روز اتحاد، همدلی و همبستگی است و با این عظم یکپارچه است که موجب رهایی قدس می شود.

سالاری با بیان اینکه امروز دیگر انتخابات پایان پذیرفته و باید از فضای تبلیغاتی خارج شویم بیان کرد: اکنون باید با همدلی، پرهیز از تفرقه در قدردانی از مردم در بهبود مشکلات و توسعه برنامه های جدید در یک فضای خدمت و تلاش مضاعف فعالیت کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

این مطالب را نیز ببینید!

برگزاری آیین تبادل تفاهم نامه طرح گسترش سواد آبی استان بوشهر

آیین تبادل تفاهم نامه طرح گسترش سواد آبی در دو بخش «طرح دانش آموزی نجات …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *